دانستنی ها

مانتو چرم چیست ؟+[12 ویژگی مانتو چرم]

مانتو چرم، یکی از پرطرفدارترین مانتوهای ایرانی محسوب می‌شود که از زیبایی و اصالت فرهنگی فوق العاده قوی برخوردار است و جزو شکیل‌ترین مانتوهای ایرانی است. اگر به دنبال یک مانتوی مجلسی فوق العاده جذاب هستید که بتوانید از آن در تمامی فصول سال استفاده کنید و تیپی شیک و متفاوت، داشته باشید، شک نکنید که مانتو چرم برای شما انتخابی ایده‌ آل، خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا 12 تا از مهم‌ترین ویژگی‌های مانتو چرم را مرور کنیم.

12 ویژگی مانتو چرم

به جرئت می‌توان گفت که مانتو چرم، مجموعه تمام ویژگی‌های مثبتی که مانتوی ایده آل باید داشته باشد را دارد و شما می‌توانید با خرید آن، یک مانتوی کاربردی و شیک را به کمد لباس‌تان اضافه کنید.

شیک و با اصالت

مانتوهای چرم به دلیل براقیت و بافت خاص خود، ظاهری شیک و جذاب دارند و به‌راحتی توجه‌ها را جلب می‌کنند، در صورتی که طرفدار استایل‌های زنانه کلاسیک و اصیل هستید می‌توانید با خیال راحت، روی مدل‌های مختلف مانتو چرم، حساب باز کنید. مانتو چرم، استایلی شیک و بااصالت، در اوج زیبایی و وقار را به شما هدیه خواهد داد.

دوام و ماندگاری بالا

چرم طبیعی بسیار مقاوم و بادوام است و با مراقبت مناسب می‌تواند سال‌ها بدون از دست دادن کیفیت خود باقی بماند. اگر شما هم از دست مانتوهای ارزان قیمت و بی‌کیفتی که تنها بعد از 2 الی 3 بار شستشو، کاملا رنگ و رو رفته و بی‌کیفیت می‌شوند، خسته شده‌اید می‌توانید به سراغ مانتو چرم بروید و با خیال راحت، آن را بشویید و از آن، استفاده کنید و به هیچ عنوان، نگران از دست رفتن کیفیت مانتوی زیبای‌تان نباشید.

عایق حرارت

گرم نگه‌داشتن بدن در فصول سرد سال، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های خوش استایل، محسوب می‌شود چون اکثر لباس‌هایی که استایل شیکی ایجاد می‌کنند، تیپ مناسبی برای شما دست و پا نخواهند کرد و به همین دلیل، خوش استایل بودن در زمستان، کار ساده‌ای نیست! مانتو چرم، این مشکل را نیز برای شما حل کرده است چون مانتو چرم، یک مانتوی کاملا عایق در برابر حرارت است و از دست رفتن گرمای بدن شما در سرمای زمستان، جلو گیری می‌کند.

ضد آب

چرم تا حدی ضد آب است و می‌تواند در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت کند، البته نیاز به مراقبت و نگهداری مناسب دارد. پس اگر به دنبال یک لباس گرم و نرم برای روزهای بارانی یا برفی در زمستان و پاییز پیش رو هستید می‌توانید با خیال راحت، مانتو چرم را امتحان کنید چون این مدل مانتو با خاصیت ضد آب بودن، از شما در برابر خیس شدن‌ زیر باران و برف، محافظت می‌کند.

تنفس‌پذیری

برخلاف چرم مصنوعی، چرم طبیعی تنفس‌پذیر است و اجازه می‌دهد هوا به پوست برسد، که مانع تعریق زیاد می‌شود. پارچه‌هایی قدرت تنفس‌ پذیری بالا دارند، از مشکلات پوستی مثل کهیر زدن، عرق سوز شدن و … جلوگیری می‌کنند و سلامتی را به شما هدیه می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید که از شر مشکلات پوستی در امان باشید شک نکنید که مانتو چرم نیاز دارید.

خاصیت کشسانی

چرم طبیعی، انعطاف‌پذیری خوبی دارد و به‌راحتی به فرم بدن در می‌آید، به همین دلیل، مانتو چرم، یک انتخاب عالی برای خانم‌های خوش اندامی محسوب می‌شود که فرم بدنی متناسبی دارند و می‌خواهند زیبایی شکل فرم بدنی خودشان را به رخ بیننده بکشانند.

ظاهر لوکس و منحصر به فرد

هر قطعه چرم طبیعی دارای طرح و بافت منحصر به فردی است که به مانتو ظاهری لوکس و خاص می‌بخشد. اگر طرفدار استایل‌های لوکس و خاص هستید، قطعا مانتو چرم برای شما مناسب خواهد بود چون این مانتو محوب خاص پسندانی است که هر لباسی را بر تن نمی‌کنند و برای انتخاب مانتو، وسواس به خرج می‌دهند تا خوشتیپ‌تر از بقیه به نظر برسند، اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید بهتر است که به جمع چرم پوشان، بپیوندید.

عدم تولید الکتریسیته ساکن

چرم طبیعی برخلاف برخی از پارچه‌های مصنوعی، الکتریسیته ساکن تولید نمی‌کند و به همین دلیل، نیازی نیست که زمان پوشیدن مانتو چرم، نگران جرقه زدن‌های ناگهانی زمان برخورد پوست‌تان با مانتو باشید و می‌توانید با خیال راحت، از مانتو چرم‌تان استفاده کنید و لذت ببرید.

پایداری در برابر سایش

چرم مقاومت خوبی در برابر سایش و خراش دارد و به‌راحتی دچار آسیب نمی‌شود. مانتو چرم، یکی از مقاوم‌ترین مانتوهای ایرانی محسوب می‌شود که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و به این سادگی‌ها دچار آسیب دیدگی و خراش نمی‌شود، اگر دنبال مانتویی ایده آل هستید که بتوانید تا سال‌های طولانی از آن استفاده کنید و نگران آسیب دیدن آن در اثر اصطکاک‌های کوچک و خراشیدگی‌های جزئی نباشید، بی‌شک مانتو چرم برای شما مناسب خواهد بود.

 سازگاری با مد و فشن

مانتوهای چرم همیشه در مد و فشن جایگاه ویژه‌ای دارند و می‌توانند به راحتی با ترندهای مختلف هماهنگ شوند. مانتو چرم، جزو آن دسته از لباس‌هایی نیست که با موج‌های ناگهانی مد و فشن، ترند شده و از مد بیفتد! چون مانتو چرم همیشه جزو مانتوهای ترند دنیای استایل و مد پوشاک بانوان در ایران است و همیشه می‌توانید با پوشیدن مانتو چرم، جزو خوشتیپ‌ترین بانوان ایرانی باشید.

شستشوی راحت

مانتو چرم، جزو آن دسته از مانتوهایی نیست که برای پاک کردن ساده‌ترین لکه‌ها از روی آن، درگیر دردسرهای فراوان شوید چون حتی سخت‌ترین لکه‌های چرب و بد قلق نیز از روی مانتوی چرم، با معمولی‌ترین مواد شوینده و آب، به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محو می‌شوند.

تنوع استایل

برای ست کردن مانتو چرم با استایل‌های مختلف هیچ نوع محدودیتی برای شما وجود ندارد چون مانتو چرم، لباسی منعطف برای ست کردن استایل محسوب می‌شود و می‌توانید به کمک آن، انواع تیپ‌های دخترانه کلاسیک، اسپرت و … را برای خودتان، طراحی کنید و بدرخشید.

سخن پایانی

در این مطلب، با مهم‌ترین ویژگی‌های مانتو چرم، آشنا شدید. اگر شما هم به دنبال یک مانتوی با کیفیت و کاربردی برای پوشیدن در موقعیت‌های مختلف هستید، می‌توانید با خیال راحت، مانتو چرم را انتخاب کنید و تا سال‌های طولانی از آن، استفاه کنید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *