دانستنی ها

مهم‌ترین ویژگی‌های مانتو لینن

مانتو لینن، جزو مانتوهای خنک تابستانی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی در روزهای گرم سال دارد، اگر شما نیز به تازگی با این مانتوی فوق العاده جذاب و خنک، آشنا شده‌اید و می‌خواهید از آن در فصل‌های گرم سال استفاده کنید با ما همراه باشید تا در این مطلب، اصلی‌ترین ویژگی‌های مانتوهای لینن را مرور کنیم.

11 ویژگی اصلی مانتو‌های لینن !

خنکی، تنفس پذیری بالا، مقاومت پارچه، سازگاری با محیط زیست، نرمی و راحتی، ضد حساسیت بودن، جذب رطوبت بالا، طبیعی بودن بافت بودن پارچه، زیبایی فوق العاده، سبکی و راحتی و … جزو مهم‌ترین ویژگی‌های مانتوهای لینن محسوب می‌شوند و به دلیل وجود همین ویژگی‌ها است که این روزها مانتو لینن، به عنوان یکی از محبوب‌ترین مانتوهای تابستانی، شناخته شده است.

تنفس‌ پذیری‌ بالا

هوای گرم تابستان و بهار، تعریق پوست شما را افزایش می‌دهد و در این شرایط، پوشیدن لباسی که به خوبی، قدرت انتقال هوا و تنفس پذیری را داشته باشد، از واجبات است. پارچه لینن به دلیل داشتن یک بافت کاملا طبیعی، به خوبی، امکان انتقال هوا را فراهم می‌سازد و به همین دلیل، یک گزینه عالی برای پوشیدن در فصول گرم سال، محسوب می‌شود.

خنکی

احتمالا شما نیز دوست ندارید که شیرینی تابستان‌ و روزهای تعطیل‌تان ، به علت پوشیدن یک مانتوی گرم آزار دهنده، خراب شود! مانتو لینن با داشتن خاصیت جذب رطوبت و تبخیر سریع، حس خنکی و طراوت را به شما انتقال می‌دهد و از ایجاد گرمای آزار دهنده و تعریق بیشتر، جلوگیری می‌کند. پس اگر شما هم جزو بانوانی هستید که دوست دارید مانتویی خنک و راحت را در تابستان، بر تن کنید، شک نکنید که مانتو لینن برای شما در تابستان، یک انتخاب ایده آل است.

مانتو لینن

مقاومت عالی

مانتوهایی که در فصل‌های گرم سال، یعنی بهار و تابستان، پوشیده می‌شوند، بیشتر نیاز به شستشو و اتو کشی دارند و به همین دلیل باید در فصول گرم سال از مانتویی استفاده کنید که مقاومت و دوام بالایی داشته باشد تا در اثر شستشو از بین نرود. مانتو لینن جزو مقاوم‌ترین مانتوهای ایرانی است که از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار است. شما می‌توانید مانتو لینن را با خیال راحت، مکررا بشویید و اتو بزنید و هیچ نگرانی بابت از بین رفتن کیفیت و زیبایی ظاهری پارچه لباس‌تان، نداشته باشید.

سازگاری با محیط زیست

پارچه لینن،از الیاف گیاه کتان ساخته می‌شود و یک پارچه طبیعی و زیست‌تجزیه‌پذیر است. به همین دلیل نیازی نیست که زمان استفاده از این مانتو نگران سلامتی محیط زیست و طبیعت باشید چون پارچه لینن، از قلب طبیعت متولد شده است و بعد از استفاده و کهنه شدن، دوباره به زادگاه اصلی خود، یعنی طبیعت، باز خواهد گشت. اگر جزو دسته بانوان دوستدار محیط زیست هستید و علاقه دارید لباسی سازگار با با سلامت حیات محیط زیست، بر تن کنید، قطعا مانتو لینن برای شما یک انتخاب ایده آب است.

نرمی و راحتی

مانتو لینن، جزو نرم‌ترین مانتوهای ایرانی محسوب می‌شود که از لطافت فوق العاده بالایی برخوردار است، از روز اولی که این مانتو را بپوشید، نرمی و لطافت آن را حس خواهید کرد و خبر خوب اینکه، بافت ابریشمی و نرم این مانتو بعد از هر بار شستشو و اتو کشی، لطیف‌تر و نرم‌تر نیز خواهد شد و احساسی راحتی و آرامش را برای شما فراهم می‌سازد!

ضد حساسیت

زمان پوشیدن مانتو لینن، به هیچ عنوان نیازی نیست که نگران درگیر شدن با حساسیت‌های پوستی باشید چون پارچه لینن به طور طبیعی ضد باکتری و ضد قارچ است، که باعث می‌شود برای پوست‌های حساس مناسب باشد. اگر پوست حساسی دارید و می‌خواهید که خیال‌تان از بابت سلامت پوست‌تان زمان پوشیدن مانتوی تابستانی، آسوده باشد، می‌توانید بدون نگرانی مانتو لینن را تن کنید و از زیبایی و استایل فوق العاده‌ای که با پوشیدن آن، به دست می‌آورید، لذت ببرید.

جذب رطوبت

تعرق فراوان، یکی از بخش‌های جدایی ناپذیر فصل تابستان محسوب می‌شود و شما حتی اگر خنک‌ترین لباس را در تابستان، بر تن کنید، باز هم از گرما و عرق کردن در امان نخواهید بود! …. در این شرایط، نیاز به لباسی دارید که جاذب رطوبت باشد و عرق شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خشک کند. جذب رطوبت بالا، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مانتو لینن محسوب می‌شود و زمان پوشیدن این مانتو دیگر نیازی نیست که نگران خجالت‌زده شدن بابت نمایان شدن رطوبت ناشی از عرق، روی لباس‌تان باشید.

زیبایی فوق العاده

مانتو لینن، جزو اولین انتخاب‌های استایلیست‌های حرفه‌ای زمان ست کردن استایل‌های زنانه محسوب می‌شود. این مدل مانتو با انواع پارچه‌های رنگارنگ و زیبا دوخته می‌شود و یکی از جذاب‌ترین مانتوهای زنانه محسوب می‌شود. اگر شما نیز به دنیای مد و استایل، علاقه دارید و می‌خواهید تیپی متفاوت و جذاب، داشته باشید برای انتخاب مانتو لینن، شک نکنید.

سبکی پارچه

احتمالا شما نیز دوست ندارید که فصل تابستان را با مانتویی سنگین و ضخیم بگذرانید که راحتی و آرامش را از شما سلب کند! مانتو لینن با داشتن پارچه‌ای نرم و سبک، یکی از راحت‌ترین مانتوهای دنیا محسوب می‌شود که شما می‌توانید با خیال راحت، آن را خریداری کنید و از بافت نرم و سبک آن، لذت ببرید.

شستشوی آسان

هر مانتوی زنانه‌ای که در تابستان، پوشیده می‌شود، حداقل، هفته‌ای 3 بار، راهی ماشین لباسشویی می‌شود و در این شرایط خوش قلق بودن لباس تابستانی شما برای شستشو، حائز اهمیت است. فرقی ندارد که لکه و آلودگی ایجاد شده روی مانتوی لینن، ناشی از چه چیزی است، حتی سخت‌ترین لکه‌های روی مانتوهای لینن با ساده‌ترین مایع‌های لباسشویی و آب، محو می‌شوند.

ایستایی قوی

فقط کافی است که یکبار مانتو لینن‌تان را اتو بزنید تا روزهای بعد از خط اتو و ایستایی فوق العاده مانتوی‌تان لذت ببرید، زمان استفاده از مانتو لینن، نیازی نیست که نگران از دست رفتن خط اتوی لباس‌تان باشید، چون مانتو لینن از ایستایی فوق العاده بالایی برخوردار است و نیاز به اتو کشی مکرر این لباس، نیست.

سخن پایانی

در این مقاله، تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های مانتو با پارچه لینن را مرور کردیم، اگر شما هم قصد خرید یک مانتوی ایده آل خنک تابستانی برای پوشیدن در فصل‌های گرم سال را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان، مانتو لینن را از دست ندهید … با مانتو لینن، روزهای گرم شادتری داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *